30 листопада 2022 року відбулося чергове засідання педагогічної ради ліцею, ключовими питаннями порядку денного якої стали:
- Медіаосвіта як ресурс для перемоги у період війни.
- Освітнє середовище: нові виміри безпеки в умовах воєнного стану(розвиток, безпека, комфорт). Заходи із вдосконалення мотивуючого освітнього середовища.
- Формування базових компетентностей здобувачів освіти закладу у Контексті Державного стандарту базової середньої освіти та Концепції НУШ.
- Комунікативний розвиток дитини з ООП в контексті соціалізації.
На початку засідання з вітальним словом та вірою у якнайшвидшу перемогу народу України звернулася до колективу директор ліцею Таміла Соболик, оголосила порядок денний і модерувала засідання педагогічної ради.
Інфомедіаграмотність – важлива компетентність, якою мають володіти педагоги, котрі формують, вдосконалюють, плекають інформаційну культуру здобувачів освіти, готуючи їх до життя в інформаційному суспільстві. В умовах як гібридної війни, яку росія вела з 2014 р., так і в період повномаштабного вторгнення (з 24 лютого 2022 р.) інформаційна війна була і залишається важливою її складовою. Адже хто володіє інформацією, той не лише володіє світом, а й ПЕРЕМАГАЄ!
Секретами медійної «кухні» з педагогічними працівники ліцею поділився Олексій Костюченко, кандидат психологічних наук, доцент кафедри журналісти та PR Національного університету «Острозька академія», позаштатний кореспондент щоденної Всеукраїнської газети «День».
Мотивуюче, цікаво, з використанням сучасних методів навчання та інформаційно-комунікаційних технологій презентувала педагогічному колективу творча група учителів 5-х класів (керівник Світлана Афанасьєва) спільно з керівниками методичних об’єднань учителів практичні прийоми, форми та технології формування базових компетентностей здобувачів освіти 5-х класів у контексті Державного стандарту базової середньої освіти та Концепції НУШ. Формування усебічно розвиненої, цілісної особистості, здатної до критичного мислення, людини з активною громадянською позицією (Патріота), яка дотримується морально-етичних принципів, поважає гідність і права оточуючих, особистості, здатної змінювати навколишній світ, розвивати економіку, конкурувати на ринку праці, учитися упродовж життя – пріоритетні завдання сучасного педагога.
Працюємо і перемагаємо на освітньому фронті!!!
- Медіаосвіта як ресурс для перемоги у період війни.
- Освітнє середовище: нові виміри безпеки в умовах воєнного стану(розвиток, безпека, комфорт). Заходи із вдосконалення мотивуючого освітнього середовища.
- Формування базових компетентностей здобувачів освіти закладу у Контексті Державного стандарту базової середньої освіти та Концепції НУШ.
- Комунікативний розвиток дитини з ООП в контексті соціалізації.
На початку засідання з вітальним словом та вірою у якнайшвидшу перемогу народу України звернулася до колективу директор ліцею Таміла Соболик, оголосила порядок денний і модерувала засідання педагогічної ради.
Інфомедіаграмотність – важлива компетентність, якою мають володіти педагоги, котрі формують, вдосконалюють, плекають інформаційну культуру здобувачів освіти, готуючи їх до життя в інформаційному суспільстві. В умовах як гібридної війни, яку росія вела з 2014 р., так і в період повномаштабного вторгнення (з 24 лютого 2022 р.) інформаційна війна була і залишається важливою її складовою. Адже хто володіє інформацією, той не лише володіє світом, а й ПЕРЕМАГАЄ!
Секретами медійної «кухні» з педагогічними працівники ліцею поділився Олексій Костюченко, кандидат психологічних наук, доцент кафедри журналісти та PR Національного університету «Острозька академія», позаштатний кореспондент щоденної Всеукраїнської газети «День».
Мотивуюче, цікаво, з використанням сучасних методів навчання та інформаційно-комунікаційних технологій презентувала педагогічному колективу творча група учителів 5-х класів (керівник Світлана Афанасьєва) спільно з керівниками методичних об’єднань учителів практичні прийоми, форми та технології формування базових компетентностей здобувачів освіти 5-х класів у контексті Державного стандарту базової середньої освіти та Концепції НУШ. Формування усебічно розвиненої, цілісної особистості, здатної до критичного мислення, людини з активною громадянською позицією (Патріота), яка дотримується морально-етичних принципів, поважає гідність і права оточуючих, особистості, здатної змінювати навколишній світ, розвивати економіку, конкурувати на ринку праці, учитися упродовж життя – пріоритетні завдання сучасного педагога.
Працюємо і перемагаємо на освітньому фронті!!!