Під такою назвою в період з 12 лютого по 16 лютого проходив Тиждень педагогічної майстерності, метою якого було підвищення фахового рівня педагогів, обміну досвідом роботи, поширення перспективного педагогічного досвіду, розвитку ініціативи, творчості, задоволення потреб в особистому зростанні.
Тиждень розпочався з теоретичного семінару «Дипломатія педагогічного спілкування» (Шпарук Л. П., заступник директора з навчально-виховної роботи).
У роботи Тижня Дацюк О. І. , учитель початкових класів, яка працює за науково-педагогічним проектом «Інтелект України», провела майстер-клас для вчителів початкової школи «Моє покликання –вчитель-новатор».
14 лютого проведено чергове засідання атестаційної комісії І рівня та творчі звіти вчителів, що атестуються в поточному навчальному році, якими було представлено систему роботи та шляхи реалізації науково-методичних проблем.
У роботі комісії І рівня взяли участь члени атестаційної комісії ІІ рівня при управлінні освіти виконавчого комітету Нетішинської міської ради: Мичківська Є. С., головний спеціаліст з питань освіти, Захаревич-Любченко Т. В., Юрчук М. М., Бойчук І. М., методисти методичного кабінету.
Питання особистості вчителя та його професійних якостей завжди займали важливе місце в освітній політиці навчального закладу, саме тому одним із пріоритетних завдань роботи з кадрами є створення системи постійного підвищення фахової майстерності вчителів, активізація їх творчого потенціалу.
До відома працівників були доведені критерії оцінки роботи педагогічного працівника, в тому числі інноваційних підходів.
Однією із форм науково-методичної роботи, високого рівня професійної компетентності є проведення творчих звітів як комплексного узагальнення роботи, досвіду педагогів за міжатестаційний період, індивідуальної роботи над науково-методичною та психолого-педагогічною темами (у рамках загальношкільної науково-методичної проблеми), підготовки вчителями підсумкових атестаційних матеріалів.
Кожний педагог презентував особисте творче портфоліо та узагальнену систему роботи з допомогою комп’ютерної презентації за міжатестаційний період: Дацюк О. І., учитель початкових класів, Адамчук А. П., учитель географії, Шевчук Б. П., учитель фізики, Панкіна К. В., практичний психолог., Погонець Р. П., учителя математики, Міськів В. Г., учитель початкових класів, Марунько І. А., учитель початкових класів, Щеховська А. В., соціальний педагог, Демянчук Л. Р., учитель музичного мистецтва, Моргулевська Л. А., учитель початкових класів, Главацька Н. П, учителя фізики, Стасюк С. О., учитель зарубіжної літератури, Афанасьєва С. В., учитель української мови та літератури.
Члени атестаційної комісії І та ІІ рівнів мали змогу скласти комплексну оцінку про професіоналізм педагогічних працівників за певний період. Дана категорія вчителів продемонструвала належну науково-теоретичну і методичну підготовку, забезпечила змістовність, ефективність презентації, мотиваційну основу навчальної діяльності учнів, використання передового досвіду.
Соболик Т. А., директор школи, голова атестаційної комісії І рівня, зазначила , що атестація вчителя – це іспит на компетентність, а творчий звіт учителя — це форма методичної роботи, спрямована на пошук, підтримку і пропаганду прогресивного педагогічного досвіду вчителя, а також діяльності всього педагогічного колективу з питань нових технологій, організації навчально-виховної та методичної роботи в закладі освіти.
Мичківська Є. С., головний спеціаліст з питань освіти, відмітила належну підготовку педагогічних працівників до творчих звітів.
Тиждень розпочався з теоретичного семінару «Дипломатія педагогічного спілкування» (Шпарук Л. П., заступник директора з навчально-виховної роботи).
У роботи Тижня Дацюк О. І. , учитель початкових класів, яка працює за науково-педагогічним проектом «Інтелект України», провела майстер-клас для вчителів початкової школи «Моє покликання –вчитель-новатор».
14 лютого проведено чергове засідання атестаційної комісії І рівня та творчі звіти вчителів, що атестуються в поточному навчальному році, якими було представлено систему роботи та шляхи реалізації науково-методичних проблем.
У роботі комісії І рівня взяли участь члени атестаційної комісії ІІ рівня при управлінні освіти виконавчого комітету Нетішинської міської ради: Мичківська Є. С., головний спеціаліст з питань освіти, Захаревич-Любченко Т. В., Юрчук М. М., Бойчук І. М., методисти методичного кабінету.
Питання особистості вчителя та його професійних якостей завжди займали важливе місце в освітній політиці навчального закладу, саме тому одним із пріоритетних завдань роботи з кадрами є створення системи постійного підвищення фахової майстерності вчителів, активізація їх творчого потенціалу.
До відома працівників були доведені критерії оцінки роботи педагогічного працівника, в тому числі інноваційних підходів.
Однією із форм науково-методичної роботи, високого рівня професійної компетентності є проведення творчих звітів як комплексного узагальнення роботи, досвіду педагогів за міжатестаційний період, індивідуальної роботи над науково-методичною та психолого-педагогічною темами (у рамках загальношкільної науково-методичної проблеми), підготовки вчителями підсумкових атестаційних матеріалів.
Кожний педагог презентував особисте творче портфоліо та узагальнену систему роботи з допомогою комп’ютерної презентації за міжатестаційний період: Дацюк О. І., учитель початкових класів, Адамчук А. П., учитель географії, Шевчук Б. П., учитель фізики, Панкіна К. В., практичний психолог., Погонець Р. П., учителя математики, Міськів В. Г., учитель початкових класів, Марунько І. А., учитель початкових класів, Щеховська А. В., соціальний педагог, Демянчук Л. Р., учитель музичного мистецтва, Моргулевська Л. А., учитель початкових класів, Главацька Н. П, учителя фізики, Стасюк С. О., учитель зарубіжної літератури, Афанасьєва С. В., учитель української мови та літератури.
Члени атестаційної комісії І та ІІ рівнів мали змогу скласти комплексну оцінку про професіоналізм педагогічних працівників за певний період. Дана категорія вчителів продемонструвала належну науково-теоретичну і методичну підготовку, забезпечила змістовність, ефективність презентації, мотиваційну основу навчальної діяльності учнів, використання передового досвіду.
Соболик Т. А., директор школи, голова атестаційної комісії І рівня, зазначила , що атестація вчителя – це іспит на компетентність, а творчий звіт учителя — це форма методичної роботи, спрямована на пошук, підтримку і пропаганду прогресивного педагогічного досвіду вчителя, а також діяльності всього педагогічного колективу з питань нових технологій, організації навчально-виховної та методичної роботи в закладі освіти.
Мичківська Є. С., головний спеціаліст з питань освіти, відмітила належну підготовку педагогічних працівників до творчих звітів.