Основні напрямки роботи ШМО вчителів суспільного циклу:
- вивчення та аналіз основних нормативних документів у галузі освіти, навчальних програм, підручників, посібників, методичних рекомендацій, педагогічної періодичної преси;
створення організаційних умов та надання практичної допомоги вчителям історії та правознавства для безперервного фахового вдосконалення, підвищення професійної компетентності та створення позитивного педагогічного іміджу;
трансформування наукових ідей у практику діяльності учителів історії та правознавства;
організація ефективної системи методичної роботи шляхом удосконалення діяльності мікроструктур методичного об’єднання, спрямованих на розвиток творчої індивідуальності вчителів історії та правознавства;
залучення педагогів до експериментальної та науково-дослідної роботи у галузі впровадження нових освітніх методик і технологій навчання та виховання;
проведення експертного оцінювання якості та результативності навчально-виховної роботи учителів історії та правознавства відповідно до державних освітніх та освітньо-кваліфікаційних стандартів, планів, програм;
вивчення рівня навчальних досягнень і компетентності учнів з історії та правознавства у загальноосвітніх закладах відповідно до державних вимог та виявлення труднощів в опануванні навчальним матеріалом;
організація методичного забезпечення підготовки учнів до зовнішнього незалежного оцінювання;
організація заходів по роботі з талановитою учнівською молоддю;
проведення інформаційно-просвітницької роботи шляхом створення інформаційної мережі, каталогів, картотек, банків педагогічної інформації, випуск методичного вісника тощо.
Проблемні питання:
- Козак Н.О. – Формування учнівських компетентностей шляхом впровадження технології "перевернуте навчання";
Локайчук О.Ю. – Використання ІКТ у формуванні історичного мислення учнів;
Комарецька Г.Є. – Використання технології критичного мислення в контексті формування інноваційної особистості.
Відомості про вчителів кафедри:
- У шкільному методичному об єднанні 3 вчителі, з них:
2 вчителів мають вищу категорію, спеціаліст ІІ категорії - 1 вчитель, педагогічне звання;
старший учитель – 1
Гаврилюк Ольга Федорівна Вчитель історії, спеціаліст І категорії | Комарецька Галина Євгеніївна Вчитель історії, спеціаліст вищої категорії, «старший вчитель». |
Козак Наталія Олександрівна Вчитель історії, спеціаліст вищої категорії | Слободяник Галина Іванівна Вчитель історії, спеціаліст |
Файл для завантаження | Опис розробки |
---|---|
Сценарій вечора, присвяченого учасникам бойових дій на території інших держав | |
Презентація "Афганістан" | |
Конспект уроку з правознавства на тему "Правопорушення" | |
Презентація до уроку "Правопорушення" | |
Тренінг "Законодавство, яке тебе захищає" | |
Позакласний захід "Щасливий випадок" |
Первинна діагностика (вивчення потенційних можливостей учнівського колективу) |
Вивчення навчально – методичної та матеріальної бази для забезпечення оптимальних умов індивідуального розвитку школярів; Вивчення можливостей використання позашкільних елементів освітнього простору з метою сприяння роширення освітнього простору учня у вивчені історії. |
Аналіз результатів діагностики за напрямками |
Визначення рівня сформованості ключових компетеностей учнів з урахуванням вікових особливостей та вимог держстандарту до історичної освіти; Визначення основних критеріїв (показників), за якими буде відстежуватися рівень сформованості ключових компетентностей. Визначення провідних напрямків діяльності вчителя, щодо усунення типових помилок в освітній діяльності учня (пріоритетність у формуванні компетентностей) Визначення необхідних елементів позашкільного освітнього простору, можливості яких можна використати для реалізації вимог державного стандарту. |
Розробка заходів корекційної програми щодо усунення типових помилок |
Розробка корекційної програми за класами, за індивіуальним принципом. Визначення "групи ризику” учнів з метою створення спеціального дидактичного комплексу для сприяння підвищенню навчальних досягнень учнів. Визначення форм, методів, технологій роботи з учнями. Розробка ситеми відстеження динаміки рівня сформованості ключових компетенцій. Взаємодія з позашкільними елементами освітнього простору ( створення програми роботи з батьками, громадськими організаціями, державними установами, закладами культури та позашкільної освіти). |
Реалізація визначених заходів |
Поурочний, потематичний моніторинг рівня сформованості ключових компетенцій, передбачених чинною програмою; Моніторинг якості реалізації визначених заходів з метою поглиблення корекційної роботи. |
Аналіз результатів заходів |
Визначення інструментарію аналізу якості реалізації заходів; Визначення позитивних та негативних результатів реалізації заходів |
Вторинна діагностика |
Аналіз результатів, прогноз, корекція |