Кафедра вчителів історії та права






Проблемні теми:

  • урізноманітнення форм та методів при викладанні історії та правознавства ;

  • робота над факультативними курсами ”Громадянська освіта” та ”Права людини”;

  • використання музейної педагогіки;

  • формування активної життєвої позиції.


Основні напрямки роботи:

  • пошук оптимальних шляхів підвищення ефективності уроку;

  • участь у методичних заходах (семінарах, тренінгах тощо) школи, міста, району;

  • вивчення та впровадження в практику роботи елементів передового педагогічного досвіду;

  • формування вміннь застосовувати знання і навички з історії і правознавства на практиці;

  • поповнення науковометодичної бази кабінетів.


2013-2014 н.р.
"Тріумф історії та права"

«Тріумф історії та права» – так можна назвати тиждень історії та правознавства, який на високому рівні пройшов з 20 по 24 січня 2014 року в Нетішинській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №1. Розпочався він з лінійки «Історія – це…», під час якої учні 9-х класів розкрили значення історії як науки у становленні людської свідомості.


У рамках Тижня історії та правознавства проведено урок-реквієм до Дня пам’яті героїв Крут. Учні 11-Б класу нагадали присутнім старшокласникам про славні сторінки трагічної української історії періоду національно-демократичної революції 1917-1920 рр. Запалені свічки стали символом пам’яті про подвиг трьохсот українських спартанців. Проникливі поетичні рядки, скупі кадри хроніки, вдале музичне тло (мелодія М. Скорика), рядки спогадів очевидців, озвучені юними читцями, прозвучали в унісон загальному настрою щирого захоплення патріотизмом юних учасників революції.


Поринули у глибину стародавніх цивілізацій учні 6-х класів. Три команди : «Вища каста», «Китайська стіна», «Юні історики» - змагалися в різних поєдинках. Вони демонстрували реклами-презентації, з’ясовували стосунки в інтелектуальних ґерцях: «Архіваріус», «Історична показуха», «Термінологічний марафон», «Поєдинок капітанів», «Археологічна головоломка».



Усі команди продемонстрували згуртованість, високий рівень підготовки та активності.


Склад кафедри

Яцюк Микола Сергійович

вчитель історії та правознавства, спеціаліст вищої категорії, старший вчитель
педагогічний стаж 17 років
закінчив Кам’янець Подільський державний університет (2000р.)

2011-2012 н.р.
ІІ-ІІІ місце – 11-й клас, ІІ етап Всеукраїнської олімпіади з правознавства
І,ІІ-ІІІ місце – 10-й клас, ІІ етап Всеукраїнської олімпіади з правознавства
І,ІІ місце –9-й клас, ІІ етап Всеукраїнської олімпіади з правознавства
І місце – 10-й клас, ІІІ етап Всеукраїнської олімпіади з правознавства
І місце –9-й клас, ІІІ етап Всеукраїнської олімпіади з правознавства
І місце – 10-й клас, ІV етап Всеукраїнської олімпіади з правознавства

2012-2013 н.р.
ІІ-ІІІ місце – 9-й клас, ІІ етап Всеукраїнської олімпіади з правознавства
І,ІІ місце – 10-й клас, ІІ етап Всеукраїнської олімпіади з правознавства
І,ІІ місце –11-й клас, ІІ етап Всеукраїнської олімпіади з правознавства


Ковальчук Валентина Леонідівна

Вчитель історії, спеціаліст вищої категорії, вчитель методист
«Відмінник освіти України»
Педагогічний стаж 40 років
Закінчила Кам’янець Подільський державний педагогічний інститут ім. В. Затонського (1972р.)

2011-2012 н.р.
ІІ- місце – 11-й клас, ІІ етап Всеукраїнської олімпіади з історії
ІІІ місце – 11-й клас, ІІ етап Всеукраїнського конкурсу захисту МАН
І місце – 11 клас, ІІ етап Всеукраїнського конкурсу учнівської творчості «Об’єднаймося брати мої»

2012-2013 н.р.
ІІІ- місце – 8-й клас, ІІ етап Всеукраїнської олімпіади з історії

Комарецька Галина Євгеніївна

вчитель історії і суспільствознавства, старший вчитель;
педагогічний стаж 27 років,
закінчила Луцький державний педагогічний інститут ім. Лесі Українки (1990 р) .
Проблема: «Використання методу критичного мислення в процесі вивчення історії»
Досягнення:
2010-2011 н. р . :
II-III місце – 9-ий клас, II етап Всеукраїнської олімпіади з історії;
II-III місце – 8-ий клас, II етап Всеукраїнської олімпіади з історії;
2011-2012 н. р.:
II-III місце – 9-ий клас, II етап Всеукраїнської олімпіади з історії
II місце – 10-ий клас, II етап Всеукраїнської олімпіади з історії
ІІІ місце –9-ий клас, III етап Всеукраїнської олімпіади з історії

2012-2013н.р.
Шевчук Ірина-3-є місце в ІІ етапі Всеукраїнської олімпіади з історії,11-Б клас.
Брижук Євгеній -3-є місце в ІІ етапі Всеукраїнської олімпіади з історії,10-Б клас.

Козак Наталія Олександрівна

Вчитель історії, спеціаліст ІІ категорії
Педагогічний стаж 9 років
Закінчила Рівненський державний гуманітарний університет (2005р.)


Архіви розробок для завантажень






    Файл для завантаженняОпис розробки
    scenarij_vechir_pamjati.doc
    Сценарій вечора, присвяченого учасникам бойових дій на території інших держав
    afganistan.rar
    Презентація "Афганістан"
    pravoporushennya.doc
    Конспект уроку з правознавства на тему "Правопорушення"
    pravoporushennya.zip
    Презентація до уроку "Правопорушення"
    zakonodavstvo-yake-tebe-zaxishhaye.zip
    Тренінг "Законодавство, яке тебе захищає"
    s4asluvuj_vupadok.rar
    Позакласний захід "Щасливий випадок"
    Pravila_v_guttiКонспект уроку "Правила в нашому житті" Яцюк М.С.
    ПРАВОКонспект уроку правознавства "Право" Яцюк М.С.


    Алгоритм моніторингу рівня навченості історії






    Первинна діагностика
    (вивчення потенційних можливостей учнівського колективу)

    • Вивчення рівня сформованості загальнонавчальних та предметно — історичних компетенцій;
    • Вивчення навчально – методичної та матеріальної бази для забезпечення оптимальних умов індивідуального розвитку школярів;
    • Вивчення можливостей використання позашкільних елементів освітнього простору з метою сприяння роширення освітнього простору учня у вивчені
      історії.
    Аналіз результатів діагностики за напрямками

  • Визначення рівня сформованості ключових компетеностей учнів з урахуванням вікових особливостей та вимог держстандарту до історичної освіти;
  • Визначення основних критеріїв (показників), за якими буде відстежуватися рівень сформованості ключових компетентностей.
  • Визначення провідних напрямків діяльності вчителя, щодо усунення типових помилок в освітній діяльності учня (пріоритетність у формуванні компетентностей)
  • Визначення необхідних елементів позашкільного освітнього простору, можливості яких можна використати для реалізації вимог державного стандарту.
  • Розробка заходів корекційної програми щодо усунення типових помилок

  • Розробка корекційної програми за класами, за індивіуальним принципом.
  • Визначення "групи ризику” учнів з метою створення спеціального дидактичного комплексу для сприяння підвищенню навчальних досягнень учнів.
  • Визначення форм, методів, технологій роботи з учнями.
  • Розробка ситеми відстеження динаміки рівня сформованості ключових компетенцій.
  • Взаємодія з позашкільними елементами освітнього простору ( створення програми роботи з батьками, громадськими організаціями, державними установами, закладами культури та позашкільної освіти).

  • Реалізація визначених заходів

  • Поурочний, потематичний моніторинг рівня сформованості ключових компетенцій, передбачених чинною програмою;
  • Моніторинг якості реалізації визначених заходів з метою поглиблення корекційної роботи.
  • Аналіз результатів заходів

  • Визначення інструментарію аналізу якості реалізації заходів;
  • Визначення позитивних та негативних результатів реалізації заходів

  • Вторинна діагностика

  • Аналіз результатів, прогноз, корекція


  • Наші заходи


    Тиждень історії

    Історичний поєдинок

    Свято соборнoсті України
Пошук у новинах
Знайти
Навігація
}